sobota 15. ledna 2011

Strašidelný příběhy

Mám tu pro vás takový strašidelný příběh. Snad se vám bude líbit:

Pátek 13.

Už ráno když jsem se probudil jsem cítil že není něco v pořádku. Věděl jsem že je pátek 13. a proto jsem si myslel že se mi to jen zdá a normálně jsem pokračoval jako každý jiný den. Šel jsem dolů do kuchyně a začal si dělat snídani. Chtěl jsem si dát můj oblíbený zapékaný rohlík se sýrem.Normálně jsem ho dal do trouby a došel si zatím na WC. Když jsem se vrátil tak jsem se podíval do trouby ale najednou jsem si všiml že je rohlík pryč. Nevěděl jsem co se děje a tak jsem si rohlík udělal znova. Tentokrát jak jsem dal rohlík do trouby, šel jsem nakrmit moje zlaté rybičky. Když jsem přišel tak byl rohlík v pořádku a já si oddechl. Ale když jsem otevřel „fólii“ ve které byl rohlík zabalen lekl jsem se. Uviděl jsem tam kámen kolem kterého byl papírek. Vzal jsem papírek a četl jsem:

Dnes o půlnoci přijď k rokli k tajemné věžičce. Pokud tam nepřijdeš stane se ti něco strašného. Nikomu o tom neříkej ! Uposlechni tento vzkaz nebo za to draze zaplatíš !

Protože věřím na kouzla, duchy a pátky 13. tak jsem se lekl. Kolem páté hodiny se začalo stmívat a já se podíval ven. Celý den jsem ležel v ložnici a přemýšlel co se to vlastně stalo. Najednou mi zazvonil budík. Lekl jsem se protože jsem si budík nenastavil. Podíval jsem se na hodiny. Bylo přesně půl dvanácté. Řekl jsem si že k tajemné věžičce to trvá půl hodiny a tak jsem se šel obléct. Vyšel jsem se před dům. Zamyslel jsem se. Proč vůbec jdu ? Určitě to je jen něčí žertík. Říkal jsem si. Ale ze strachu jsem šel. Když jsem došel před věž tak jsem našel další vzkaz.

Výborně že jsi tady.Teď vejdi do věže a vyjdi úplně nahoru. Pokud mě neuposlechneš stane se ti něco hrozného.

Já jsem uposlechl a vešel do věžky. Uviděl jsem schodiště. Šel jsem po něm ale v půlce jsem uslyšel hlas. „Rychle odsud odejdi. Nic se ti nestane pokud rychle odejdeš.“ Lekl jsem se a hlas poslechl. Vyšel jsem ven a otočil jsem se. Věž se bortila ! Leknutím jsem jen stál a díval se. Pokud bych ve věži zůstal déle, zabil by mě pád. Ten hlas mě zachránil ! Už je to pět let a pořád mi to vrtá hlavou. Kdo mě zachránil ?

Žádné komentáře:

Okomentovat