pátek 28. ledna 2011

písnička - To je můj obyčejný den

Vymyslela jsem takovou písničku tak tady je:

La, la, la, la, la, la, la, la, la, la, la, la, la, la, la. Come on! This is how my normal day. When you get up and switch on my computer and I let the movie. Brush my teeth. Dresses to wear and make a calisthenics. In my own book of shadows I have a few spells. And you can quickly read the background or distance. Magic then write and now feeling. It is almost dinner time. The clock strikes and I sit down at the table. Since leaving the computer until it is dinner time. Then the computer for a while. Wash and brush my teeth. Quickly slip into pajamas and sleep longer. That looks like my normal day. My normal day. My normal day. I love you people, good night!

Někteří z vás pravděpodobně nepochopili co chci touto písní říct tak tady je můj překlad:

La,la,la,la,la, la,la,la,la,la, la,la,la,la,la. Jdeme na to ! Takto vypadá můj obyčejný den. Když ráno vstanu tak si zapnu svůj počítač a pustím si film. Vyčistím si zuby. Převléknu se do oblečení a udělám si rozcvičku. V mojí vlastní knize stínů mám kouzel pár. A ty si rychle přečtu v pozadí či opodál. Kouzlo potom napíšu a hned skusím. Už se blíží čas oběda. Hodiny odbijí a já usedám ke stolu. Od počítače odcházím až je čas večeře. Potom u počítače ještě chvíli. Umyju se a vyčistím si zuby. Do pižama rychle vklouznu a už spím.
Tak vypadá můj obyčejný den. Můj obyčejný den. Můj obyčejný den.
Mám vás ráda lidi, dobrou noc !

Doufám že se vám tato píseň líbí. A byla bych ráda kdyby jste tento příspěvěk okomentovali

1 komentář: